Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Van enkele weken geleden, genomen half liggend op mijn dak (ondertussen heb ik wel een aantal mm's bij, dus hoef ik die toeren in het vervolg niet meer uit te halen)
Ik vind de 2e prachtig, alleen spijtig dat daar het kopje van de linkse wat donker is, maarja. Bij beide vogels kan je de beweging van de vleugels zien, erwijl de kopjes toch scherp zijn, wat bij nr3 niet het geval is.
Mocht ik geen leek zijn wat photoshop betreft, zou 'k dat kunnen ja Voorlopig laat ik het even zo tot ik wat met photoshop kan werken en anders... volgend jaar opnieuw
Oorspronkelijk geplaatst door eric schroeyenBekijk bericht
prachtige foto's spijtig dat ze een beetje te donker zijn
En ik mis de "grote scherpte" ook een beetje... maar inderdaad : zeer leuk om naar te kijken
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment