Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Jammer dat het kader zo strak over één helm loopt...
Maarja, anders heb je weer meer toeschouwers erop die de aandacht dan weer afleiden, soms moet je kiezen..
Hij heeft gelukkig een helm op
EOS 400D, Canon 400/5.6L/ met Kenko 1.4 converter/ Sigma 150mm macro
Maarja, anders heb je weer meer toeschouwers erop die de aandacht dan weer afleiden, soms moet je kiezen..
Hij heeft gelukkig een helm op
Beter omschrijven kan ik niet.
Nr 1 is anders een knap aktieshot
De kadreringen in de 3 foto's zijn nogal nipt, maar je hebt je omgeving bji dergelijke evenementen nu eenmaal niet altijd in de hand.
Ik ga resoluut voor nummer 1. Schitterend aktieshot.
Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
BD0993BE Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250
Ik ga voor de eerste, mooi actieshot
Ik sluit me hierbij aan. Vind nr1 heel goed De actie druipt eraf.
Omdat hij bovenaan zo nipt gecropt is, zou ik hem echter ook vanonder krapper croppen (dan is er meer evenwicht) en ik zou ook de voetjes en de koort bovenaan wegclonen ... zoiets :
De 2 andere vind ik precies een beetje vanuit een te laag standpunt geschoten. Ik weet niet juist, maar er stoort me iets, al zijn het alletwee mooie foto's.
Comment