Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op de eerste zie je het tweede paard half en dat stoort wel wat.
Ven de tweede zou ik een stik links croppen. Nu zie je juist de hoofden van die Brabanders en die moeten eigenlijk niet echt op de foto, want het gaat om de eerste twee. En de kleuren zijn hier wat flets. De actie staat er wel mooi op.
De compo op de derde is het beste. Alleen wel jammer van de zweep, maar daar kan je niets aan doen (buiten photoshop)
En ik ga absoluut voor de eerste
Omwille van de ingehouden spanning die er van de 2 paarden uitgaat : oortjes mooi in volle aandacht vooruit, neusgaten wijd open van de stress ...
Me like.
Gr, Hilde.
En ik ga absoluut voor de eerste
Omwille van de ingehouden spanning die er van de 2 paarden uitgaat : oortjes mooi in volle aandacht vooruit, neusgaten wijd open van de stress ...
Me like.
Gr, Hilde.
Inderdaad, ook de eerste voor mij;
Eén paard was misschien mooier geweest maar anderzijds gaat dan de kracht uit de foto denk ik.
Mooie scherpe reeks maar ik kies hier voor de 3de
Dit vanwege de mooie simmetrische houding van beide paarden en leuk is dat zweepje erboven dat mennen hier duidelijk laat zien.
Comment