Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Nummer 1 is idd de mooiste. Een paard is uiteindelijk mooier om te fotograferen dan een pony, zoals op foto 3. Die ponies lijken altijd zo dik.
foto 2 is wel leuk maar je moet er van houden. Wat wel in mijn ogen wat lelijk over komt is dat bij foto 2 het paard een roze onderlip heeft.
Met vriendelijke groeten, Asahi - een Pentax fanaat
Persoonlijk, dat ligt aan mij hoor....., heb ik een hekel aan kadertjes....
Jouw tweede foto zou , volgens mij, veel mooier zijn zonder die ovale uitsnit.
Het neemt te veel de aandacht weg van dat mooie paardenhoofd. Goed belicht, goede DSF en een mooi hoofd maar die ovaal past er imho niet bij. Just my 2€.
btw: aan je foto's te zien ken je wel iets van paardenfotografie hoor.
Groetjes
Skitch
Nog een editje : Met een paardenexpert gesproken die zag dat de paarden of foto 1 en 2 de grond niet raakten. En de benen staan juist.... De ultieme fotos volgens paarden kenners.
Alleé : nog een pluim bij.
Groetjes
Skitch
Last edited by Skitch; 15 augustus 2007, 01:41.
Reden: Editje bijgevoegd
" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Dank jullie wel voor de opmerkingen en inderdaad van kader op de foto moet je van houden maar de eigenaar vind die geweldig geeft paard een romantische uitstralling
Comment