Het is een tijdje geleden dat ik hier iets gepost heb maar deze ben ik toch wel fier op.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
roofvogels
Collapse
X
-
-
Re: roofvogels
Derde voor mij; mooi hoe je de laagjes veren kan zien!
Grtz,Fabienne
Sommige mensen bereiken de hoogste top van de ladder en ontdekken dan pas dat die tegen de verkeerde muur staat.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
-
Ik kan het me zeker voorstellen dat je hier fier op bent zeg.3 knappe foto's hoor. Voorkeur voor de derde.De uil is de minste voor mij,omdat hij niet lekker kijkt v.m.g maar allerminst een slechte foto hoor. Ik zou ze graag in de collectie opnemen als ik ze zou zou kunnen maken .
Mvg VmotionDurf bijna niks meer te zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elmaar Bekijk berichtde eerste zou ik wat meer ruimte geven
de tweede boven stukje weg halen
de derde staat er mooi op
al bij al een mooie reeks
mvgr
antoine200
Comment
-
-
zeker niet makkelijk om een vogel in de vlucht te fotograferen , ik vind het dan ook bijzonder goed gelukt. Nr 2 vind ik persoonlijk niet zo geslaagd
En nr3 prachtige detailsIk zal ooit zonder fout leren schrijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door valere Bekijk bericht3 x , maar ik heb een voorkeur voor de eerste, wel een beetje spijtig dat de uit einde van de vleugels er niet helemaal opstaan.
mvg,
Roland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door valere Bekijk bericht3 x , maar ik heb een voorkeur voor de eerste, wel een beetje spijtig dat de uit einde van de vleugels er niet helemaal opstaan.
ook mijn gedacht'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
Comment