Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zalig om naar te kijken, ik vind de 1ste de beste: mooie compositie
Maar foto 3 is ook goed omdat de vogel er mooi scherp opstaat en de kleuren werkelijk zijn.
Maar foto 3 is ook goed omdat de vogel er mooi scherp opstaat en de kleuren werkelijk zijn.
Dit vind ik ook.
Grappig, die eerste. Doet me denken aan een foto'tje dat ik verleden jaar ook op deze manier gemaakt heb. Alleen stond er maar eentje op.
Volledig mee eens
Grtz,Fabienne
Sommige mensen bereiken de hoogste top van de ladder en ontdekken dan pas dat die tegen de verkeerde muur staat.
BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame! http://Fabke.fotopic.net
Ik volg gedwee
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment