Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
dit is mij Hond Hoend
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Re: dit is mij Hond Hoend
En dan nu in het nederlands?
Onscherpe foto....."I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpyFox Bekijk berichtoh wist ik niet maar waar moetje voorstelen ben toenet pas nieuw
spyfox, herlees jij eigenlijk wat je schrijft?
een spelfoutje, tot daar aan toe, maar dit?
en, euh, jezelf voorstellen kan in de chitchat
foto showcase waardig? try again ...
mm
Comment
-
het wordt erg!
Comment
-
-
verlos dit beestje uit zijn lijden en zet hem in fotodiscussie...
no offense, maar als nederlands een probleem is, probeer dan engels
nog lachen? zoek dan eens op die gast zijn posts...
(hoewel ik ook hier mijn hart vasthoud)Last edited by Hans Swolfs; 9 augustus 2007, 14:58.With Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpyFox Bekijk berichtdaar staat dieren dus laat mij
Reeds 2 jaren kom ik hier regelmatig eens piepen naar de schitterende foto's en kritische beoordelingen. Na lang sparen(ben nog student) en vele recensies te lezen heb ik eindelijk de aankoop gewaagt van een Panasonic Lumix DMC-FZ8. Ik hoop door de eerlijke commentaren op BD een beetje inzicht in de prachtige wereld van de fotografie te bekomen. Nu ik eindelijk een toestel heb, heb ik me dan ook onmiddelijk geregistreed op het forum .Het laatste wat ik verwacht is commentaren zoals deze van "spyfox" waar niemand iets aan heeft en menig persoon zich aan ergert.
Hoopelijk kan ik hier zo snel mogelijk mijn eerste foto's posten en dan ook beroordelingen krijgen waar ik iets van op steek.
Maar nu eerst even mijn gedachten richten op mijn tweede zittijd.
Groeten
WimPanasonic Lumix DMC-FZ8
Comment
-
vuilbak is beter, en spyfox erbij
baaikes, tot je manieren leert ...
m[manmanman]m
PS: wim, no wories,
mannekes als spyfox
verdwijnen hier héééél snel ...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Slechtvalkje Bekijk berichtHey iedereen,
Reeds 2 jaren kom ik hier regelmatig eens piepen naar de schitterende foto's en kritische beoordelingen. Na lang sparen(ben nog student) en vele recensies te lezen heb ik eindelijk de aankoop gewaagt van een Panasonic Lumix DMC-FZ8. Ik hoop door de eerlijke commentaren op BD een beetje inzicht in de prachtige wereld van de fotografie te bekomen. Nu ik eindelijk een toestel heb, heb ik me dan ook onmiddelijk geregistreed op het forum .Het laatste wat ik verwacht is commentaren zoals deze van "spyfox" waar niemand iets aan heeft en menig persoon zich aan ergert.
Hoopelijk kan ik hier zo snel mogelijk mijn eerste foto's posten en dan ook beroordelingen krijgen waar ik iets van op steek.
Maar nu eerst even mijn gedachten richten op mijn tweede zittijd.
Groeten
Wim
Op deftige pogingen en foto's word normale commentaar gegeven maar foto's als deze bovenstaande is nu eenmaal niets mee aan te vangen...
Ik kijk al uit naar je eerste foto's in Fotodiscussie.
Veel succes met 2e zit.
Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk berichtm[manmanman]mWith Canon, I can (or at least try)
Nieuwe site
Comment
-
vind de opname niet goed, je naam heb je wel goed gekozen!!!!.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door facehugger Bekijk berichtIk zou dit eerder naar het testforum verplaatsen ipv naar discussie ...
Of gewoon deleten ?With Canon, I can (or at least try)
Nieuwe site
Comment
Comment