Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wilde eend

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wilde eend

    Einde gedaan
    Last edited by Eddy's; 7 augustus 2007, 16:19.
    Ik doe het met Canon
    Canon EOS 50 D Signa 70-200mm +converter 2.0/canon 100 f 2.8 mm /en de 400 mm f 5.6 /24-70 f2.8f en een setje tussenringen van Solinger

  • #2
    Re: Wilde eend

    Je doet maar,
    verwijder deze post maar.
    Negatief dat, wel maar een vriendelijk woord????????
    Last edited by Eddy's; 7 augustus 2007, 16:21.
    Ik doe het met Canon
    Canon EOS 50 D Signa 70-200mm +converter 2.0/canon 100 f 2.8 mm /en de 400 mm f 5.6 /24-70 f2.8f en een setje tussenringen van Solinger

    Comment


    • #3
      Re: Wilde eend

      Oorspronkelijk geplaatst door Eddy's Bekijk bericht
      Foto niet goed genoeg of horen we er niet bij???
      Relax, nog maar 55 hits en je bent al bang dat we de foto niet leuk vinden.
      Niet iedereen hier geeft commentaar op alles wat ze bekijken.

      De foto is goed, maar persoonlijk vind ik de achtergrond iets te druk.

      En, euh, proficiat en veel succes met je nieuwe aankoop.

      Greetings,
      Schanske

      Comment


      • #4
        Re: Wilde eend

        Eddy,
        - gefeliciteerd met je aankoop,
        de opmerking horen we er niet bij is niet echt terecht vind ik, maar soit,

        Je hebt in showcase gepost, en dan verlangen ze hier nogal dikwijls een mooie plaat te zien, welnu de kleuren en compo kunnen er mee door, maar ik denk dat je met bewegingsonscherpte zit,en er is nog iets onnatuurlijk aan de eend, het is net of ze samengeperst is, ik bedoel er mee dat de foto verkleind is zonder crop en nadien gecropt,(ale die indruk heb ik) en daardoor is de plaat niet echt wat het zou moeten zijn,
        dus verwacht niet direkt ooh en aaaahh , mischien nu je met deze prachtlens zit, zou je beter enkele fotos posten in de andere rubrieken waar wel verplicht is om commentaar te geven over je plaaten,
        het is niet slecht bedoeld hoor en na enkele adviezen links en rechts kom je er beslist wel.
        Mvg Des
        Last edited by DES; 7 augustus 2007, 08:50.

        Comment


        • #5
          Re: Wilde eend

          't Is geen foto waar ik laaiend enthousiast van wordt maar soit, nog minder enthousiast zou een mens worden van je toevoeging in tweede post.
          fotosite

          Comment


          • #6
            Re: Wilde eend

            Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
            't Is geen foto waar ik laaiend enthousiast van wordt maar soit, nog minder enthousiast zou een mens worden van je toevoeging in tweede post.
            Je neemt mij de woorden uit de mond.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • #7
              Re: Wilde eend

              Oorspronkelijk geplaatst door Eddy's Bekijk bericht
              Einde gedaan
              Ik vind persoonlijk de antwoorden niet zo slecht , ok ze zijn negatief, misschien recht voor zijn raap, maar dat is nog geen reden om je foto te verwijderen. Als andere je foto niet goed vinden moet je je daar bij neerleggen, zolang je hem zelf mooi vind is er niets aan de hand , je kan niet iedereen tevreden stellen.

              M vr. Gr. Mod Wim
              Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
              Canon eos 7D Mijn site

              Comment

              Working...
              X