Einde gedaan
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wilde eend
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Re: Wilde eend
Je doet maar,
verwijder deze post maar.
Negatief dat, wel maar een vriendelijk woord????????Last edited by Eddy's; 7 augustus 2007, 17:21.Ik doe het met Canon
Canon EOS 50 D Signa 70-200mm +converter 2.0/canon 100 f 2.8 mm /en de 400 mm f 5.6 /24-70 f2.8f en een setje tussenringen van Solinger
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy's Bekijk berichtFoto niet goed genoeg of horen we er niet bij???
Niet iedereen hier geeft commentaar op alles wat ze bekijken.
De foto is goed, maar persoonlijk vind ik de achtergrond iets te druk.
En, euh, proficiat en veel succes met je nieuwe aankoop.
Greetings,
Schanske
Comment
-
Eddy,
- gefeliciteerd met je aankoop,
de opmerking horen we er niet bij is niet echt terecht vind ik, maar soit,
Je hebt in showcase gepost, en dan verlangen ze hier nogal dikwijls een mooie plaat te zien, welnu de kleuren en compo kunnen er mee door, maar ik denk dat je met bewegingsonscherpte zit,en er is nog iets onnatuurlijk aan de eend, het is net of ze samengeperst is, ik bedoel er mee dat de foto verkleind is zonder crop en nadien gecropt,(ale die indruk heb ik) en daardoor is de plaat niet echt wat het zou moeten zijn,
dus verwacht niet direkt ooh en aaaahh , mischien nu je met deze prachtlens zit, zou je beter enkele fotos posten in de andere rubrieken waar wel verplicht is om commentaar te geven over je plaaten,
het is niet slecht bedoeld hoor en na enkele adviezen links en rechts kom je er beslist wel.
Mvg DesLast edited by DES; 7 augustus 2007, 09:50.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht't Is geen foto waar ik laaiend enthousiast van wordt maar soit, nog minder enthousiast zou een mens worden van je toevoeging in tweede post.Minder glas dan vroeger, maar beter.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy's Bekijk berichtEinde gedaan
M vr. Gr. Mod WimMotto: Altijd blijven lachenkritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
Canon eos 7D Mijn site
Comment
Comment