Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
~Lieve groetjes, Saskia~ Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600 Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)
Vind het vooral bij die eerste erg zonde dat de staart er niet op staat. Bij de 2de stoort dat veel minder vind ik. Bij je laatste zou ik proberen de dunne OOF takjes in de achtergrond weg te werken (achtergrond is mooi egaal dus goede kans dat dat prima lukt)
Fraaie serie hoor. Daar kwam je mooi dichtbij zo te zien. Vind de tweede veruit de mooiste en in die kleuren-versie heb ik ze nog nooit gezien...
Groetjes Edwin
heeft zoiets van mijne blauwe vriend weg...knap 'geschoten!!' spijtig in moeilijke lichtomstandigheden, wat de kleurtjes niet echt doet uitkomen zoals ze zouden kunnen...mvg!
Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...
Comment