Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Foto´s zijn misschien niet je allerbeste maar als je voor dag en dauw opstaat om zo een grote meute uitzonderlijke dieren te gaan vastleggen dan kan ik alleen maar mijn pet afnemen hiervoor
Ik vind het heerlijke sfeerbeeldjes...misschien geen topfotografie, maar 'n geweldige waarneming moet dit wel geweest zijn.
Vooral nummer 2 met de hele bende vind ik wel geinig.
~Lieve groetjes, Saskia~ Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600 Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)
mij kunnen ze wel bekoren , een mooie natuur reeks
en wel hierom: net voor de dag aanbreekt als alles nog stil is en je enkel wat natuurlijke geluiden kan horen, zo iets kunnen waarnemen dan kan je nog je een beetje één voelen met de natuur om je heen en volledig tot rust komen voor mij het perfect begin van de dag
dit is voor mij wat de foto's in beeld omzetten
mij kunnen ze wel bekoren , een mooie natuur reeks
en wel hierom: net voor de dag aanbreekt als alles nog stil is en je enkel wat natuurlijke geluiden kan horen, zo iets kunnen waarnemen dan kan je nog je een beetje één voelen met de natuur om je heen en volledig tot rust komen voor mij het perfect begin van de dag
dit is voor mij wat de foto's in beeld omzetten
Dit kan ik alleen maar volmondig beamen, mooi gezegd
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Nogal een onbeleeft antwoord,zeker als je niet eens een reden geeft waarom...
Ik vind de fotos best wel leuk, maar degene die je op je site (die ik trouwens fantastish vind!) hebt hebben een zoveel betere kleur Maar dat komt vast wel omdat die niet zo vroeg in de ochtend zijn genomen
Wat een geweldige locatie had je vakantiehuis. Met zo'n uitzicht sta je elke dag vroeg op...
Ondanks het vroege uur staan ze er heerlijk op...
Groetjes Edwin
Ondanks het feit dat het zeker een mooie waarneming is, komt dit in de foto's niet tot uitdrukking. Het gebrek aan licht zal hier zeker een grote rol gespeeld hebben.
En voorts is het zo dat dit in niets te vergelijken valt met ander werk dat ik al van jou gezien heb.
Ondanks het feit dat het zeker een mooie waarneming is, komt dit in de foto's niet tot uitdrukking. Het gebrek aan licht zal hier zeker een grote rol gespeeld hebben.
En voorts is het zo dat dit in niets te vergelijken valt met ander werk dat ik al van jou gezien heb.
Comment