Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik had de vogel liever iets minder centraal gezien, en moest je nog op je buik gaan liggen, zouden de golven nog impressionanter zijn. Maar ja, ondertussen zal de vogel al gaan vliegen zijn.
Wat is er gebeurd met de horizon, is dat een vertekening, die loopt toch niet recht?
Groetjes Yquem.
DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
BD0941BE website: www.fotoplezier.be
Ik had de vogel liever iets minder centraal gezien, en moest je nog op je buik gaan liggen, zouden de golven nog impressionanter zijn. Maar ja, ondertussen zal de vogel al gaan vliegen zijn.
Wat is er gebeurd met de horizon, is dat een vertekening, die loopt toch niet recht?
Groetjes Yquem.
Goh op mijn buik gaan liggen was moeilijk want ik stond al tot mijn knieën in het water
Maar die horizon was inderdaad de commentaar die ik verwachtte.. hij loopt scheef en er zit zo'n kromming in
Toch wou ik hem posten omdat het mijn eerste iets of wat gelukte vogeltje is.
Comment