Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze foto's zijn ook nog gemaakt tijdens de shoot die we gedaan hebben vorige week zondag. Ik hoop dat ze mooi gevonden worden.Alvast bedankt voor het kijken .
Mensen bedankt voor de reacties op de foto's.En Bouk de laaste foto waar je een opmerking maakt over de achtergrond vind ik niet geheel terechten wel om de volgende reden. Een wild paard is nu eenmaal een kuddedier daar ontkom je echt niet aan,en de foto verwoord voor mij juist het typische gevoel dat er in een kudde altijd een dier is die de wacht houd als andere dieren uit de kudde grazen of liggen of iets anders aan het doen zijn. Maar dat is geheel mijn interpretatie van het geheel .
Bedankt voor je reactie ,maar ik heb deze keuze bewust zo genomen om onderandere mijn vorige stellng en omdat anders het plaatje niet meer klopt naar mijn idee.
Stel dat ik hem links zou croppen dan oogt het niet lekker meer. Vandaar deze uitsnede.
Mensen bedankt voor de reacties op de foto's.En Bouk de laaste foto waar je een opmerking maakt over de achtergrond vind ik niet geheel terechten wel om de volgende reden. Een wild paard is nu eenmaal een kuddedier daar ontkom je echt niet aan,en de foto verwoord voor mij juist het typische gevoel dat er in een kudde altijd een dier is die de wacht houd als andere dieren uit de kudde grazen of liggen of iets anders aan het doen zijn. Maar dat is geheel mijn interpretatie van het geheel .
Mvg Vmotion
doel op het linkergedeelte van de achtergrond, rechts en boven is goed.
daar kan je ook nog een kudde uithalen, maar het vlak van het paard links vind ik in vergelijking met het hoofdonderwerp te groot.
hoop dat ik dit hier allemaal mag schrijven, tis nl geen fotodiscussie!!
grt,bouk.
Comment