Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik weet niet waarom foto 1 nog niet in de pas geupdate 'hall of fame' staat Mijn inziens zou deze daar toch echt thuis horen. En het is weer eens iets anders als de, hoewel de foto's mooi zijn, zoveelste ijsvogel Of ben ik wat bevooroordeeld ?
Ik weet niet waarom foto 1 nog niet in de pas geupdate 'hall of fame' staat Mijn inziens zou deze daar toch echt thuis horen. En het is weer eens iets anders als de, hoewel de foto's mooi zijn, zoveelste ijsvogel Of ben ik wat bevooroordeeld ?
Da's natuurlijk heel flatterend, maar ik denk inderdaad dat je misschien wat bevooroordeeld bent Ik denk dat ik nog wat weg af te leggen heb alvorens ik in de HOF terecht kom. Ik vind het hoedanook heel leuk dat je vindt dat deze foto een HOF waard is Zeker omdat dit compliment komt van iemand die zeker wat verstand heeft van fotografie, want uw foto's mogen er zeer wezen Thanks
Comment