Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie wollebollen. Scherp en goed uitbelicht, mag misschien nog een derde stopje donkerder om het uitgebrande wit wat grijzer te krijgen . Opgelet met de flash.. katteogen hebben een spiegel.
Mooie wollebollen. Scherp en goed uitbelicht, mag misschien nog een derde stopje donkerder om het uitgebrande wit wat grijzer te krijgen . Opgelet met de flash.. katteogen hebben een spiegel.
Mag zelfs een halve stop donkerder, de hoge lichten er wat uit en hij is super,
op de BG na. Hoewel ik zelf weinig of niets aan foto's wijzig zou ik hier een uitzondering durven maken en het verloop van het scherpe wit naar het beige
trachten te blurren.
Helaas heb ik nog geen externe flitser. Staat op mijn verlanglijstje, maar de portemonnee wil nog niet mee.
Mag zelfs een halve stop donkerder, de hoge lichten er wat uit en hij is super,
op de BG na. Hoewel ik zelf weinig of niets aan foto's wijzig zou ik hier een uitzondering durven maken en het verloop van het scherpe wit naar het beige
trachten te blurren.
Ik zit vooral met de zwarte kat met het probleem dat als ik de foto donkerder maak, ik te weinig details in het zwart zie. Het is ook echt wel een beestje van uitersten qua kleur natuurlijk, en het andere katje is perfect belicht. Ik heb geprobeerd er een soort HDR van te maken ook, maar dat leek helemaal nergens op. Ik vermoed dat ik met een externe flitser indirect een beter resultaat had kunnen hebben.
Comment