Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
de tweede ziet er ene gevaarlijke uit,een leuk plaatje
de eerste foto meer ruimte geven en op de belichting
letten valt een beetje te donker uit
maar ja;al doende leert men
Mjah...! Natuurfotografie is geen wedstrijd om om ter dichtst bij een beestje te komen Met andere woorden, n°1 vind ik niet zo geslaagd.
De tweede foto vind ik stukken interessanter vanwege het peekaboo-effect Alleen jammer van de witte vlekken(?) in de achtergrond, maar dat is gemakkelijk te zeggen achteraf vanuit mijn luie stoel .
beeldbank www.arterra.be
persoonlijke site www.wildeyes.be Before You Attempt To Beat The Odds. Be Sure You Could Survive The Odds Beating You.
De eerste goto lijkt het net of ie gromt jammer dat ie krap in het kader zit.
De tweede is mooi hoor lekker scherp en goed van kleur.Ik zou alleen links een fiks stuk eraf halen tot ongeveer tussen de twee gras sprietjes in en boven ook nog een stukkie en dan is ie echt vet hoor.
Comment