Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een hele familie van boskiekens
Collapse
X
-
-
Re: Een hele familie van boskiekens
Oorspronkelijk geplaatst door Th0mas Bekijk berichtiets te veel ge-'sharpen'-t hier en daar... voornamelijk 2de.. daar is het duidelijk te zien. mocht wel iets meer contrast in van mij
verder er leuk op gezet
Wat dat contrast betreft : ik sta helemaal open voor jouw aanbevelingen.
Laat maar horen, altijd bereid iets bij te leren.Last edited by elsan; 24 juni 2007, 20:06.
Comment
-
-
Knap werk...
en ik begin je toonzetting gewoon te worden
Zijn deze ook met de Sigma 500 f4,5 geschoten ? En heb je die ook "sluipend" genomen (of heb je nog eens je schuiltent opengezet) ?
Nieuwsgierige Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtZijn deze ook met de Sigma 500 f4,5 geschoten ? En heb je die ook "sluipend" genomen (of heb je nog eens je schuiltent opengezet) ?
Nieuwsgierige Kariboe
Niet al sluipend en ook geen tent, gewoon op het bankje op de dijk gaan zitten en wat wachten, d'r waren toch geen toeristen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtKnap werk...
en ik begin je toonzetting gewoon te worden
Nieuwsgierige Kariboe
Voor mij ook de eerste met zijn bruine kleurschakeringen.Groetjes
----JO
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jo99841 Bekijk berichtHebt ge de strijd opgegeven Koen?
Maar wat erger is - ik begin zijn keuzes te appreciëren
Alle gekheid op 'n stokje, die Sigma 500 begint me flink op de zenuwen te werken. Dit is echt wel performante optiek - ik begin er aan te denken mijn prioriteiten te herschikken
Bedankt voor je antwoord ! Op 'n bankje ?! Er is nog hoop voor Kariboe
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
Comment