Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Watervogels...
Collapse
X
-
-
Re: Watervogels...
Zoals ik al eerder heb opgemerkt, zit er bij jou, overigens erg mooie foto's, een groen blauwe waas over, ik zie het het best op de eerste foto, op de kop van de eend op haar rug en op de tak naast eend in het water. Ik weet niet of het in dit geval gewoon zo was, maar het viel me op. Ze zijn wel mes scherp, das wel erg mooi.
Gr wimMotto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
Canon eos 7D Mijn site
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk berichtZoals ik al eerder heb opgemerkt, zit er bij jou, overigens erg mooie foto's, een groen blauwe waas over, ik zie het het best op de eerste foto, op de kop van de eend op haar rug en op de tak naast eend in het water. Ik weet niet of het in dit geval gewoon zo was, maar het viel me op. Ze zijn wel mes scherp, das wel erg mooi.
Gr wim
yep! hier ook een groen boeltje...effe bijstellen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk berichtZoals ik al eerder heb opgemerkt, zit er bij jou, overigens erg mooie foto's, een groen blauwe waas over, ik zie het het best op de eerste foto, op de kop van de eend op haar rug en op de tak naast eend in het water. Ik weet niet of het in dit geval gewoon zo was, maar het viel me op. Ze zijn wel mes scherp, das wel erg mooi.
Gr wim
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk berichtKnappe foto's .
Welke lens heb je hiervoor gebruikt?
groetjes
Jeroen
Comment
Comment