Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Die eet meer dan gras
Mooi, niet alledaags standpunt
Sorry Lut maar daar heb je blijkbaar geen "kaas van gegeten".
Een dergelijke "fokstier" gaat men niet met "rotzooi" gaan voederen of vetmesten...
Dat is alleen bedoeld voor de naïve mens die enkel nog een "mals" biefstukje met friet wenst ..;enkel die lusten daar pap van
Toch een héél fraaie prent Martine
(maar goed dat je in de wagen zat...anders was deze foto nooit op BD geraakt)
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Sorry Lut maar daar heb je blijkbaar geen "kaas van gegeten".
Een dergelijke "fokstier" gaat men niet met "rotzooi" gaan voederen of vetmesten...
Dat is alleen bedoeld voor de naïve mens die enkel nog een "mals" biefstukje met friet wenst ..;enkel die lusten daar pap van
Dus jij beweert dat zo'n alien-achtige stier, zich met gewoon stiereneten totaal buiten proporties heeft gevreten?
Hele mooie foto, maar hij sterkt mij vooral in mijn pogingen om nog minder vlees te eten. Een ras dat niet meer in staat is om natuurlijk te bevallen, dat is er voor mij ver over.
Kwa proporties valt deze nog wel mee hoor.
Wat bedoel je met niet meer natuurlijk bevallen? Keizersnedes worden op de mens ook meer en meer toegepast hoor
Comment