Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Suggesties?
Kom maar met wat namen mensen, dan kies ik er een
Dan word het de huisvriend van BD
Gr Kees
Ik zou het niet weten... Lisa, Emmy, Pebbels(maar da's ook 't ventje zeker), Bambam,Elenora, BORMIE ,Kraakje (van tante Terry), Homer (maar het is een vrouwke hé) Marge dus, scratch (Ice age)....
Aan andere om de lijst aan te vullen....
Groetjes,
Ann
Katten zijn altijd fotogeniek.
Ze doen nooit idioot als ze een lens zien...
-Gladys Taber-
Om verder te gaan met jouw lijstje: Knabbel, Babbel (Chip & Dale in 't Engels dus, al zijn dat wel 2 mannekes maja)...BernaDette (verwijzing naar BD dan hé ), enz...
Potverdikke hoe noemden die meisjes bij Alvin & The Chipmunks ook alweer? Is al te lang geleden en geheugen laat me ff in de steek.
Enne Bormie...Pebbles was de dochter v. Fred & Wilma, Bambam was 't (geadopteerde) jongetje v. Barney & Betty.
~Lieve groetjes, Saskia~ Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600 Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)
Comment