Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ja dat is dus fantastisch hé, héél goed gereageerd en had ik geen gans zien wegvliegen of manken uit het hoge gras zou ik ook wle gewacht hebben, uren aan een stuk desnoods
Foto's zelfonberispelijk goed, en zoals je zelf misschien wel beseft: 'once in a lifetime'!!!
Daarnaast vind ik de reacties ook wel leuk. Ik ken tientallen mensen die heel anders zouden reageren bij het zien van een vos
Dit zijn de shots waar een natuurfotograaf van droomt!..worldshots noem ik zo iets..héél knap vastgelegd J...!..moest je niet wat achteruit met je '800mm Canon'?..ahaa...nu zie ik het, je had je 'revolver' (400mm) er ook bij gebruikt...hoopgevend want ik zie dat je daar ook goed mee kunt schieten!..
hopelijk komt 'm nog terug bij een volgende zitting...keep shooting!..mvg..D.
Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...
Magnifieke reeks, niet dat ik de vos altijd graag zie komen, heeft al meerdere keren ons kippenhok leeggeroofd als ze een nest hebben , maar de foto's zijn WOW.
Comment