Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Patrijzenjacht voor de voet...
Collapse
X
-
-
Re: Patrijzenjacht voor de voet...
ja de laatste hè.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Alledrie mooi, maar die laatste is wel redelijk uniek. Nog niet veel foto's gezien van vliegende patrijs. Het is dan ook enorm moeilijk om ze net tijdens die korte glijpauzes te kunnen vastleggen. Als ze aan het fladderen zijn krijg je die vleugels onmogelijk scherp.
Bijgevolg voorkeur foto 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtja de laatste hè.
grt,bouk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tunie Bekijk berichtNr 3 is prachtig vastgelegd.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Dat vluchtshot is prachtig
't is idd niet gemakkelijk om op die korte stukjes dat ze in de lucht zijn nog een treffelijk shot te plaatsen. Ze zijn net als fazanten : als ze kunnen kiezen, rennen ze. Ik veronderstel dat deze vlak voor je voeten opvloog, vandaar de titel
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk berichtDat vluchtshot is prachtig
't is idd niet gemakkelijk om op die korte stukjes dat ze in de lucht zijn nog een treffelijk shot te plaatsen. Ze zijn net als fazanten : als ze kunnen kiezen, rennen ze. Ik veronderstel dat deze vlak voor je voeten opvloog, vandaar de titel
Ja, zo was het idd.!
Op dat ogenblik heb je veel aan een lichtsterke lens mét HSM...
Het spreekt vanzelf dat dit een shot uit de losse hand was, want dergelijke plaatjes kan men uiteraard niet vanop statief maken...
Het was dan ook het enige vluchtshot dat ik kon maken, want het ging idd. allemaal zo razendsnel...
Toegegeven, ik heb wat geluk gehad met deze opname want niet alle dergelijke shots zijn steeds spot-on scherp...
Thx aan allen voor de sympathieke comments
Comment
-
Den derde.
Comment
Comment