Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
inderdaad prachtig hoe dicht ben je erbij kunnen komen ??? ik heb al veel geprobeerd maar dichter dan een 15 kom ik niet jij blijkbaar wel
Deze is op zes-zeven meter.
Tip : kies je een wei waar ze onder avond komen spelen. Probeer ze zo stil mogelijk te benaderen en zoek ergens een dekking. Als je een kwartiertje geduld hebt gaan ze automatisch dichter komen, ze huppelen dan toch rond en na een kwartier zijn die paar die je hebben opgemerkt dat allang vergeten.
Deze is op zes-zeven meter.
Tip : kies je een wei waar ze onder avond komen spelen. Probeer ze zo stil mogelijk te benaderen en zoek ergens een dekking. Als je een kwartiertje geduld hebt gaan ze automatisch dichter komen, ze huppelen dan toch rond en na een kwartier zijn die paar die je hebben opgemerkt dat allang vergeten.
ha zo doe je dat, ik zag je al op je buik door het gras sluipen
ha zo doe je dat, ik zag je al op je buik door het gras sluipen
Bij deze niet, die heb ik gewoon benaderd. Maar als de wind niet goed zit is het wel een manier : ga niet zelf dicht, maar laat ze komen.
Heel nuttige tip voor iedereen die beestjes dicht wil fotograferen is nog altijd : laat je camera thuis
Wat ik bedoel is : observeer ze, leer hun gewoonten kennen, gebruik de verrekijker, en als je weet hoe ze zich gedragen, benader ze dan, intussen weet je dan ook hoe je dat best doet.
Wacht maar tot dat er eens 100 hazen jou zullen besluipen - hahaha !!!
Prachtig portret !!!
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment