Ik heb vandaag al een paar keer op en neer zitten te scrollen tussen de 3 foto´s en kan maar geen favoriet aanduiden
Op alle foto´s heb je die mooie discrete achtergrond waarop de vogeltjes dan afgebeeld staan. Maar tussen alle 3 is er toch een verschil ... zo heeft de 1ste zijn eten vast, de 2de staat mooi scherp op dat paaltje en de 3de komt mooi tot rust op die draad. Dus niet zo maar 3 vogelprentjes maar 3 sterke foto´s met elk een eigen, sterke compositie.
Enfin soit, voor mij 3 keer
Sorry Jo, maar deze reeks is niet "A la Jo" Bij de eerste twee mis ik zeker de scherpte op de kop en de derde vind ik qua houding niet mooi. Dat is natuurlijk smaak verschillend. Daarentegen is de soort natuurlijk prachtig en moeilijk om vast te leggen. De eerste plaat is voor mij de mooiste met schitterende achtergrond.
No hard feelings he Jo?
Sorry Jo, maar deze reeks is niet "A la Jo" Bij de eerste twee mis ik zeker de scherpte op de kop en de derde vind ik qua houding niet mooi. Dat is natuurlijk smaak verschillend. Daarentegen is de soort natuurlijk prachtig en moeilijk om vast te leggen. De eerste plaat is voor mij de mooiste met schitterende achtergrond.
No hard feelings he Jo?
Comment