Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vinkenjong
Collapse
X
-
-
Re: Vinkenjong
Geef mij maar de tweede - lekkere avondkleuren
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Knappe vinkenjongen in mooi licht
Enkel de achtergrond ruis stoort mij een beetje, ben zo vrij geweest twee bewerkingen te maken van de éérste plaat, ruis wegwerken en ééntje ervan ook wat opgelicht, wat denk je?
Indin je wil dat ik ze verwijder geef maar een seintje.
Comment
-
De ruis, ja, 's avonds wordt de binnenkant van een wilg rap een donker gat natuurlijk, en ik en mijn foto's bewerken...
Wat betreft het oplichten van de kleuren echter moet ik toch zeggen dat de lichtere versie niet meer overeenkomt met de realiteit. Beide originele foto's zijn uiteraard hetzelfde vinkje en die zag echt bleek vooraan, en zeer donker op de rug, tweede versie is dus niet zoals het eruitzag.
Comment
-
Je hebt gelijk bij de 2de gaat de kleur van het avondlicht verloren.
Bewerking duurt maar enkele seconden met NeatImage plugin voor Ps, de achtergond selecteren en de gewenste ruisonderdrukking toepassen, dezelfde bewerking kan eventueel herhaald worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk berichtBeide originele foto's zijn uiteraard hetzelfde vinkje en die zag echt bleek vooraan, en zeer donker op de rug, tweede versie is dus niet zoals het eruitzag.
't Zal moeilijk zijn om hem te overtuigen, maar we geven niet op
Ik zie dat je misschien wel meegaat op de SD-boottocht Stille Waters. Hewel, ik zou (als ik kan) ook wel meegaan. Vooreerst om me door jou te laten gidsen en te laten vertellen over al je geliefde plekjes
Maar ook om je rond je kop te zagen over licht en kleur
Lijkt me wel leuk
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtGeef mij maar de tweede - lekkere avondkleuren
Greetz, Kariboe'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Comment