Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Deze foto's heb ik een tijdje terug gemaakt op vraag van een vriend. Hij wou wat foto's van zijn hond in zijn praktijk, hij is nl. Kinesitherapeut.
Gespierd bazeke hé?
Denk dat je deze foto's beter in discussie plaatst.....Het ras hond is geweldig....helemaal mijn hond. maar qua foto's kun je beter vragen of de mod het verplaatst, want ik denk dat er toch wel het een en ander niet helemaal goed is aan de foto's.....
Veel oefenen.
Last edited by knofje3116; 31 mei 2007, 22:20.
Reden: Spelfout....
Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
De belichting is goed. (histogram)
De scherpte is goed of ik moet naar de oogarts.
Misschien kun je opmerkingen geven over de achtergrond en de compo.
Of zie je dit dan anders?
Ik vond deze showcase waardig genoeg. Ik heb hier al andere dingen gezien :-)
belichting is toch iets te in mijn ogen, het witte van de hond doet pijn om te zien....
Bij de laatste ontbreek ik een stuk van de eigenaar in kwestie zijn hoofd, ook niet alles, met een half hoofd rondlopen, maar ik vind dat alle3 de foto's wat crap gekadreerd zijn, stukken ontbreken die er zouden moeten zijn(zoals het hoofd, een stuk poot,...)
Comment