Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Andalusiërs

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Andalusiërs

Knap effect, dat vooral goed bij de eerste twee foto's past.
    Maar, kun je echt geen feather ofzo rond dat circeltje smijten, dat het wat geleidelijker afgebakend wordt? Want nu stoort het (mij) toch een klein beetje, vooral in foto 2 want bij de eerste sluiten de kleuren er nog dicht bij aan.

Hoedanook, knap gedaan hoor
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Sorry, dit is helemaal mijn ding niet.

Maar als je dit mooi vindt, dan kan de selectie nog een stuk beter. Heel wat foutjes langs de randen. En die frisbee waar ze op staan vind ik ook niet geslaagd.

mvg,

Comment

heel speciaal , maar als kleine opmerking treed ik de andere bij ivm de cirkel
        Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
          Sorry, dit is helemaal mijn ding niet.
          Ook de mijne niet... Volgens mij zijn de orginele beelden meer dan mooi dan genoeg en hebben zeker niet zo'n bewerking nodig. Gr, Paul
          M8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 - 1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...

Comment

@ Flotootje allereerst bedankt voor je reactie op deze foto's. Ik heb deze bewerking toegepast omdat het een hele drukke achtergrond was en daardoor werd in mijn optiek de aandacht van deze mooie paarden afgewend.
            Maar ik respecteer jou mening over deze bewerking.

Mvg Vmotion
            Durf bijna niks meer te zeggen

Comment

Twee is heel mooi!!!! maar die cirkel he? dat stoorde mij in eerste instantie ook. Maar jou uitleg waarom doet mij er dan toch weer anders naar kijken.....Mss het randje wat minder hard maken?
              Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vmotion Bekijk bericht
                @ Flotootje allereerst bedankt voor je reactie op deze foto's. Ik heb deze bewerking toegepast omdat het een hele drukke achtergrond was en daardoor werd in mijn optiek de aandacht van deze mooie paarden afgewend.
                Maar ik respecteer jou mening over deze bewerking.

Mvg Vmotion

Heb de orginele beelden ook bekeken en je hebt gelijk wat de drukke achtergrond betreft. Volgende keer maar je diafragma verder open hè
                Misschien kun je ipv het "zoomeffect" de achtergrond wat vervagen?
                De beelden zijn wel schitterend wbt "houding"paard en ruiter. Vooral de 1e en 2e
                Ben wel jaloers dat je aanwezig bent geweest op die mooie feesten!
                Gr, Paul
                M8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 - 1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...

Comment

@Flotootje, wederom bedankt voor je reactie.

Heb de orginele beelden ook bekeken en je hebt gelijk wat de drukke achtergrond betreft. Volgende keer maar je diafragma verder open hè
                  Misschien kun je ipv het "zoomeffect" de achtergrond wat vervagen?
                  De beelden zijn wel schitterend wbt "houding"paard en ruiter. Vooral de 1e en 2e
                  Ik heb orgineel ook nog even op de computer bekeken maar focal stond op 105 met een diafragma van 5.6 en meer heb ik niet volgens mij !

Dus voor een typisch geval van jammer jo!!

Mvg Vmotion
                  Durf bijna niks meer te zeggen

Comment

Heel goed gedaan, eens iets anders een dergelijk bewerking die ik zeker heel mooi vind

Comment

Working...
                    X