Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie zachte fotografie, daar hou ik van. 'k Heb 2 jaar geleden het geluk gehad ze hier in Belgie ook te kunnen fotograferen. Wel niet zo goed als die van jou. Ze broedden volop in Wachtebeke, maar hun nestgelegenheid is moeten verdwijnen voor een golfterrein. Ongelooflijk maar waar.
zeer knappe reeks ! 2 is echt super ! ikvraag mij zelfs af of je deze nog sterker kunt maken door hem van vierkant naar normaal formaat te croppen ? de scherpte laat dit zeker toe;
Wow, prachtig Edwin.
Heerlijke kleuren.
De tweede is voor mij
Oei, dat wordt knokken - ik wil die tweede ook
@ Smartpics : 't beginnen gaan zeker ?
Knap werk
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Sorry Kariboe, het zal aan mij liggen, maar ik vat hem niet...
Voor die ene keer dat ik mijn schrijfsel niet herlees
Ik bedoelde : "'t Zal beginnen gaan zeker" of m.a.w. "Is 't algauw gedaan met ons te kleineren" of zo je wil "Zou je niet beter teruggaan"...
Of een niet bijster geslaagde poging om je duidelijk te maken dat je de laatste tijd "goe" bezig bent !?!
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment