Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Die 400mm f5.6 lens van canon is en blijft toch een perfect scherpe wandellens.
Ik kan ze niet missen.
off toppic
Ja dat bewijst het maar eens weer Jo, nooit meer weg doen.
Licht, snel en super scherp.Sinds ik hem heb ben ik in
on toppic
jpjp, heel mooi, goed gelukt, scherpe is goed
Zal het ook eens proberen met de 1.4 Welke pinnen heb je afgeplakt?
Ik heb er een keertje een 1.4 opgehad zonder de contacten af te plakken, maar toen bleef hij hunten.
Iedereen bedankt voor het kijken en de fijne reacties
@ Drh, zeker een lens die hier niet meer buiten gaat tenzij ze er ééntje uitbrengen met IS.
Voor het afplakken kan je in de volgende link alle info terugvinden http://www.fredmiranda.com/TipsPage/ succes is niet altijd gegarandeerd, bij de één lukt het zonder teveel hunten terwijl het bij de ander enkel blijft bij hunten. Daarom dat ik ook vermelde dat ik de plaatjes nogal vond meevallen 'twas 50/50 en vooral veel meer verscherpen dan ik gewoon ben.Vooral wat geduld bij het focusen is nodig met deze combinatie.
Succes ermee.
Bedankt jpjp, zal het eens proberen, ik heb het afgelopen week wel geprobeerd met de tussenring 12 mm. tot op een afstand van 10 meter gaat dat ook prima, verder af gaat niet meer.
Zoals Vmotion ben ik ook wel jaloers en hoop ooit ook zo'n prachtige platen te maken. En als het dan nog van zo'n toch relatief zeldzaam vogeltje kan zijn.... Proficiat
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment