Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Afgelopen zondag genomen aan een vijver in de buurt, de verschillende vissers konden geen vis beet krijgen en toen kwam deze visser langs en hups direct prijs:
Echt prachtig!!! En wel grappig dat die vissers geen vis beet kregen en die reiger,hup voor hun neus dermee weg is!Zou hun gezichten willen zien hebben!!!
Buitengewoon mooie actie-reeks!...
Bovendien uiterst scherp en perfect uitbelicht!
Vorig jaar heb ik een vergelijkbare reeks geschoten, maar in heel wat minder gunstige lichtomstandigheden en op grotere afstand...
Daarom dat ik ze hier nooit heb gepost...
Na een paar maanden foto's bekijken, en ja, ik ben ook een natuurliefhebber (maar met veel te weinig tijd), moet ik zeggen dat het moeilijk gaat worden hier nog meer boeiende foto's te plaatsen dan deze die de laatste week geplaatst zijn.
Alweer zo'n prachtige reeks . Zalig moet het zijn dat je dit kan vastleggen.
Comment