Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het is niet eenvoudig om zo een klein vogeltje scherp te stellen tussen de takken!...
In mijn ervaring moet je in dergelijke gevallen dikwijls noodgedwongen je toevlucht nemen tot MF.
Ja Bouk,vogeltjes leven nu eenmaal in de bomen en daar zitten takken aan.
Het was al aardig donker om een goed scherpe foto te maken,en dan valt er niet zoveel meer te croppen om de takken weg te krijgen .Dus ik moet het hier mee doen.
Ik vond het toch nog een redelijke foto geworden.
Ja Bouk,vogeltjes leven nu eenmaal in de bomen en daar zitten takken aan.
Het was al aardig donker om een goed scherpe foto te maken,en dan valt er niet zoveel meer te croppen om de takken weg te krijgen .Dus ik moet het hier mee doen.
Ik vond het toch nog een redelijke foto geworden.
en daar gaat het om, als je zelf maar tevreden bent.
grt,bouk.
het is jammer dat de tweede die een klein stukje verderop op de tak zat er niet scherp bij stond (net als bij mij )maar de omstandig heden waren niet makkelijk , eigenlijk al veels te donker om te fotograferen, je hebt er een aardig bruikbaar resultaat mee neergezet. Op naar de volgende
Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. Canon eos 7D Mijn site
Comment