Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Het zijn inderdaad héééle mooie vogeltjes en je hebt ze blijkbaar van heel dicht kunnen fotograferen!
Ik vind alleen dat je een ongelukkige compositie hebt hier...
Ofwel een portret, ofwel een volledige vogel vind ik...
Knappe kleuren, goeie scherpte, dat wit, ik vind dit eigenlijk nog best meevallen.
De uitsnede : soms kan je niet anders, als hij morgen voor mijn neus komt zitten en ik ben op 600mm bezig heb ik ook geen keuze.
Voor mij toch duidelijk
Het zijn inderdaad héééle mooie vogeltjes en je hebt ze blijkbaar van heel dicht kunnen fotograferen!
Ik vind alleen dat je een ongelukkige compositie hebt hier...
Ofwel een portret, ofwel een volledige vogel vind ik...
Het blijft toch knap zenne!
Ook mijn mening.Toch prachtig scherp,prima BG en die kleuren,mmmm.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Kwa scherpte en kleuren zit je hier idd goed, maar ik blijf de compo niet zo geslaagd vinden. Maar alleen het kunnen vastleggen vind ik top.
Hopelijk heb je er nog en paar van want dit zijn wonderbaarlijk mooie dieren, staat namelijk ook nog op mijn wishlist...
Dank voor jullie reacties
Foto is op 420 mm gemaakt(300 L +1.4 extender)
Deze foto heb ik zo gecropt omdat er een vervelende tak onder voorlangs liep.
Ik had hem ongveer 3 meter voor me zitten,heb een hele serie gemaakt maar die tak helaas.
Vandaar deze uitsnede.
Comment