Ik ben niet zo bekend met het dierenrijk, dus wie onderstaande dieren kan benoemen kan op mijn eeuwige dank rekenen... Ook alle tips zijn zoals altijd welkom!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Herten en dergelijke
Collapse
X
-
-
Re: Herten en dergelijke
geslaagde reeks, vooral bij de eerste de achtergrond mooi gedaan.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
zoals in mijn everzwijnentopic al aangehaald heb ik deze beesten gezien in "halve vrijheid", in 't wildpark van St-Hubert. Gek genoeg zijn de commentaren daar gestopt na deze bekentenis
't Is daar echt wel een tof wildpark, er is geen overvloed aan verschillende beesten, maar elke diersoort heeft een vrij groot gebied ter beschikking. Voor de everzwijnen moet je altijd eerst een kwartiertje rondturen om ze te zien, als je net tijdens hun siësta komt Je hebt dus mogelijkheid genoeg om foto's te nemen waar geen afsluitdraad opstaat. (Helaas zie je hier op de bovenste foto wel het voederstalletje).
En voor die 3€ entree moet je 't ook niet laten.
Dit keer hadden we veel geluk, de everzwijnenjongen waren nog maar 5 dagen oud... Wie dus niet weet waarheen met het verlengde paasweekend: vanuit het centrum van St-Hubert (rond punt) volg je gewoon de pijlen "parc à gibier"... 't Is heel het jaar open dus als het gesneeuwd heeft ga ik daar zeker nog eens heen - dat zal dus voor volgende winter zijn...
Bijna alle foto's van daar zijn met de bigma genomen, 't vraagt echt wel wat oefening om juist te focussen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk berichtIk ben niet zo bekend met het dierenrijk, dus wie onderstaande dieren kan benoemen kan op mijn eeuwige dank rekenen... Ook alle tips zijn zoals altijd welkom!
...
N°1 & 3 zijn idd. damwild.
BTW, het was mij direct duidelijk dat deze foto's in een wildpark waren genomen.
Dat is echter helemaal geen probleem wanneer dit maar eerlijk gezegd wordt en er niet een andere indruk wordt gewekt...
Je moet je dus geen zorgen maken over je "bekentenis", integendeel...Last edited by LucD; 8 april 2007, 10:57.
Comment
Comment