Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Blijkbaar was deze dame niet opgezet met je aanwezigheid, nog een geluk dat ze je niet heeft achterna gezeten
Knappe reeks
Maar dat heeft ze wél
Door de opbouw van de reeks lijkt het of 'mevr. de boerengans' het 'hazenpad' heeft gekozen. Niets is echter minder waar ! Het tweede plaatje toont schijnbaar een geschrokken en vluchtende gans, maar in werkelijkheid was het de start van een onverschrokken en door intens "geblaas" vergezelde aanval op mijn persoon. Het is het laatste plaatje dat ik van dit diertje heb geschoten - de onverschrokken wildlife-fotograaf Kariboe zat binnen enkele tellen met toegeknepen billen tussen de dekking van wat struiken
Bij de eerste foto zou je kunnen zeggen van wel, er begint ruis de kop op te steken in de donkere delen. Maar stoort om de een of andere reden niet direct.
Vond ik ook, dus...
Wat mij wel verwonderde is dat niemand blijkbaar valt over de 'onscherpte' van de tweede...
Nogmaals dank voor de fijne reacties - ze doen deugd
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Drie mooi platen .....alleen jammer dat dat tongetje niet helemaal scherp is ...of zeur ik nu ?
Neen, helemaal niet - de foto is op zijn geheel wat aan de onscherpe kant - het is dan nog eens een flinke crop. Alleen flink wat PS-werk kon hem enigszins redden, want ik wilde 'em absoluut tonen !
Ook Flukee, damsoft, DES en Vmotion : bedankt !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment