Zoals eerder beloofd moet na een eerste deel ook een tweede deel volgen Alle foto's opnieuw gemaakt met de S5 pro in combinatie met de Sigma 80-400. De exif-informatie zit nog in de foto zelf.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Franciskine's deel 2 van de Olmense Zoo . . .
Collapse
X
-
Franciskine's deel 2 van de Olmense Zoo . . .
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BELabels: Geen
-
-
Re: Franciskine's deel 2 van de Olmense Zoo . . .
Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk berichtZiet er geen slecht lenske uit he
Heb je geen link naar een 100% crop, Francis?"Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
Uit: Apocrief
Comment
-
Weer een mooie reeks Francis.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
-
Man, man, man wat een platen zeg.
Gewoonweg Super.
Hoeveel USM heb je hier toegepast ?
Gewoon effe om een richtlijn te kennen.
Thks
danny
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic Bekijk berichtMijn gedacht
Heb je geen link naar een 100% crop, Francis?There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plette Bekijk berichtHoeveel USM heb je hier toegepast ?
Gewoon effe om een richtlijn te kennen.
Thks
danny
En ik zal het maar ineens toegeven dat ik vergeten was de VR of in dit geval bij Sigma de OS, aan te zetten, dus ale foto's zijn gemaakt zonder beeldstabilisator, ik kwam pas tot die ontdekking aan het eind van de dag . . . vraag maar aan KVP . . .There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
-
Mooie foto's. De beer staat er wel heel leuk opmeer over mijn fotografie is te vinden op
http://www.nandoonline.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtHeb geen voorkeur,wel mooie serie.
Grtz,Fabienne
Een huis bouwt men met mensenhanden, een thuis met mensenharten.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
Comment