Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Prachtige foto van een prachtige vogel. Ik hou wel van zwart
Ik vind het vrij uniek, om een kauw op deze manier vast te leggen. Geen reden om het een mislukte dag te noemen.
Oorspronkelijk geplaatst door Photophil (De)Bekijk bericht
Ah, den smerigen dief .
Na uren en uren te zitten wachten op een torenvalk, gaat dienen kauw er toch niet vandoor met mijn dooie bosmuis. Mijn dag om zeep
Prachtige foto, dus zeker geen reden tot muizenissen .
Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.
Het is misschien wel zo dat een torenvalkje mooier is omwille van zijn vederkleed .Maar deze vind ik meeeeeeeeer dan geslaagd hoor Het is verdomd moeilijk om deze kereltjes met voldoende detail in hun jasje te kunnen fotograferen .
Ik vind dit echt een hele sterke foto. Er is duidelijk nagedacht over de compo en de kauw is zeer goed belicht en neemt bovendien nog eens een prachtige positie aan.
Ik ben al verschillende keren naar uw website gaan kijken en ook daar staan gewoonweg schitterende foto's op. Echt sterk!
Comment