Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Er moet toch iemand zijn met een andere mening : Ik vind de kleuren iets te overdreven . De shapen staan er mooi op maar ik vind ze een beetje onnatuurlijk. Het is maar een persoonlijke mening hoor . In ieder geval
Oorspronkelijk geplaatst door eric schroeyenBekijk bericht
Er moet toch iemand zijn met een andere mening : Ik vind de kleuren iets te overdreven . De shapen staan er mooi op maar ik vind ze een beetje onnatuurlijk. Het is maar een persoonlijke mening hoor . In ieder geval
Hier sluit ik mij bij aan!
Het geheel krijgt daardoor een "hard, grafisch" karakter, maar...misschien was dat natuurlijk de bedoeling?
Enne... goed dat we niet allen dezelfde mening hebben, nietwaar. 't Zou anders gauw eentonig worden.
Hier sluit ik mij bij aan!
Het geheel krijgt daardoor een "hard, grafisch" karakter, maar...misschien was dat natuurlijk de bedoeling?
Enne... goed dat we niet allen dezelfde mening hebben, nietwaar. 't Zou anders gauw eentonig worden.
het was inderdaad de bedoeling...mvg!
Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...
De schapen en ik hebben lange tijd naar elkaar zitten kijken ... Dus was de foto goed .... hij trok duidelijk mijn aandacht.
En de bewerking: ja, het mag er al eens over. (misschien Trendy voor het huidige PC-tijdperk)
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment