Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Maar je glanskop vind ik er echt wel over qua nabewerking. Probeer het eens met wat minder. Nu steekt de glanskop zodanig hard van de achtergrond af dat het er copy-paste uitziet. Ik wil wel benadrukken dat ik nu niet zeg dat je geknipt en geplakt hebt, ik zeg enkel dat het zo'n indruk geeft door een m.i. te harde nabewerking.
Drie prachtige platen.
Welk lensje is hiervoor gebruikt?
Groeten,
M.
http://markwijnants.zenfolio.com/
Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'
Maar je glanskop vind ik er echt wel over qua nabewerking. Probeer het eens met wat minder. Nu steekt de glanskop zodanig hard van de achtergrond af dat het er copy-paste uitziet. Ik wil wel benadrukken dat ik nu niet zeg dat je geknipt en geplakt hebt, ik zeg enkel dat het zo'n indruk geeft door een m.i. te harde nabewerking.
Het is er ook niet opgeplakt hé
Ik denk dat het komt omdat ik de ruis verwijderd heb in de achtergrond?
Ze waren op iso 1000 genomen als ik mij niet vergis dusja...
Maar ik begrijp je punt wel
Voor wat gaan we wedden Koen? Nen bak Duvel?
Ik zat in de auto dus ik kon niet op de grond
De vogel zat ook een 2-tal meter hoog dus van op de grond zou het niet echt gelukt zijn
Voor wat gaan we wedden Koen? Nen bak Duvel?
Ik zat in de auto dus ik kon niet op de grond
De vogel zat ook een 2-tal meter hoog dus van op de grond zou het niet echt gelukt zijn
Sh*t - enfin, den eerstvolgenden - wanneer ook - is voor mij
Greetz, KAriboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
amai, straffe reeks hoor !!! en dan hebben we de kruisbek nog niet gehad!!
( en zeggen dat ik ook 4 dagen in de Ardennen gezeten heb ! wel niet met een schuiltentje ; wij zaten in Ny (vlakbij Hotton ) ; mooie waarnemingen van oa sperwer, ijsvogel, massa's buizerd, slechtvalk, geelgorzen , grote gele kwik maar geen goud-, appelvink of zwarte mees )
Comment