Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zou qua compositie voor de eerste gaan maar die vind ik net niet scherp genoeg.
Groeten,
M.
http://markwijnants.zenfolio.com/
Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'
ik ga net als eerder gemeld ook voor de eerste qua compo de beste.Afgezien dat de foto net niet scherp is meen ik ook een blauwe zweem te zienkan dat of ligt het aan de monitor hier?
Bedankt voor jullie reacties
Ik vond ze inderdaad ook niet echt scherp, vond dat trouwens van al mijn foto's die ik genomen had en krijg mijn foto's al een paar weken niet meer echt scherp precies. Waar zou dat aan kunnen liggen?
Bedankt voor jullie reacties
Ik vond ze inderdaad ook niet echt scherp, vond dat trouwens van al mijn foto's die ik genomen had en krijg mijn foto's al een paar weken niet meer echt scherp precies. Waar zou dat aan kunnen liggen?
Comment