Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
wa zit iedereen hier altijd te zagen van forum en showcase, wtf....
ik post mijn katten bij dieren en tis weer nie goe.... chill allemaal es een beetje.
Foto 1 heeft een geelzweem over zich...
Foto 2 heeft een oninteressante compositie, bewegingsonscherpte + een slechte zwart-wit omzetting
Foto 3 eveneens onscherp + oninteressante compositie
Inhoudelijk bekeken zijn de foto's imho ook niet veel waard...
Best nog even wat rondkijken en ervaring opdoen hier + forumregels even nalezen
Foto 1 : compleet onderbelicht en onscherp,compo is weinig interessant, maar al bij al de beste van de drie.
Foto 2 : zware bewegingsonscherpte, afgesneden, weing van te maken, imo : vuilbak.
Foto 3 : eerste kat compleet out of focus en dus ook compleet onscherp, de tweede kat aan alle kanten afgesneden, kleurzweem en onderbelicht.
Sorry hoor, deze zijn hoedanook geen showcase waard, chillen of niet.
Neem de raad van Scall ter harte en blijf hier eens een tijdje meevolgen en bijleren want dit lijkt echt nergens naar.
zeg jongens jullie kunnen het ook op een vriendelijke manier laten merken
dat de foto geen showcase gehalte hebben we zijn ooit allemaal begonnen en lees de forum voorwaarde nog maar eens de auteur bepaald !
zal dan ook eens zuiver fototechnisch mn mening geven, aangezien als je het gewoon zegt het niet geapprecieerd wordt, en waarvoor post je ze anders...
foto1: als je kat die kleur heeft in het echte leven zou ik er eens bij de dierenarts mee gaan
foto2: veel te onscherp en geen goeie compo
foto3: veel te warrig qua compo en ook geen goeie scherpte
Comment