Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moeder en dochter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Moeder en dochter

Deze zijn reeds van n tijdje terug. Foto's onbewerkt , genomen met 85/1.8.
    Beiden poesjes zijn van mijn (helaas intussen) ex-vriendin.
    De eerste werd ooit door een voorbij rijdende auto gedumpt. Een weekje later waren er ook kleintjes...

La mama (ook mutti genaamd)

dochterlief (Mokka) met de mooiste blauwe ogen die je kan vinden en n ongelooflijke zachte (teddybeer-gehalte) pels

in de winter durft ie nogal zwaar te worden

or
    Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
    Fuji : Fuji X10

Re: Moeder en dochter

Als echte kattengek kan ik hier toch niet zomaar voorbij gaan hé... Alle drie mooi... Prachtige plaatjes...Prachtige blauwe ogen... Prachtige poezen... En van dat dikker worden in de winter zou ik mij zeker geen zorgen maken Hier loopt er eentje rond van 10 kg...
    Katten zijn altijd fotogeniek.
    Ze doen nooit idioot als ze een lens zien...
    -Gladys Taber-

Comment

Als echte kattengek kan ik hier toch niet zomaar voorbij gaan hé... Alle drie mooi... Prachtige plaatjes...Prachtige blauwe ogen... Prachtige poezen... Mokka heeft waarschijnlijk wel iets van een raskat in haar bloed zitten...En van dat dikker worden in de winter zou ik mij zeker geen zorgen maken Hier loopt er eentje rond van 10 kg...
      Katten zijn altijd fotogeniek.
      Ze doen nooit idioot als ze een lens zien...
      -Gladys Taber-

Comment

Ik zou de foto's eens wat oppeppen : ze zijn nogal donker en wat levenloos van kleur. Beetje de niveau's regelen in nabewerking kan wonderen doen.
        fotosite

Comment

leuke reeks, maar effe opvrolijken als dat nog kan.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
          X