Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zeer goed vastgelegd !
Zijn idd zeer schuwe dieren. Of ze zeldzamer zijn dan de Grote, ik weet het niet.
Persoonlijk denk ik van niet, maar de Grote is wel gemakkelijker waar te nemen.
Ik weet bij ons al ruim een jaar een koppel Kleine wonen, maar ik heb ze nog nooit gezien.
Hij is echt heel goed gelukt, ik heb ze ook al eens gefotografeerd rond de Braakman, maar zonder schuilhut lukte dat niet erg, en ik wou ook niet te dicht gaan om ze niet te verstoren uiteraard... Hopelijk komen al de werken daar de omgeving uiteindelijk toch ten goede!
Comment