Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zilver reiger

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zilver reiger

Hierbij een foto van een zilver reiger met tegenlicht.

Toen ik de hoop had opgegeven om nog wat voor de lens te krijgen kwam deze reiger uit het niets ineens pal voor de hut zitten.

Bij de voorgaande foto's had ik veel uitgebeten stukken, maar deze keer valt het best mee. Ik denk toch leuk genoeg om te plaatsen.

Re: Zilver reiger

Zeker leuk om te plaatsen staat er heel mooi op.

Groetjes
    lucv.be - instagram - facebook

Comment

prachtig Maar stempel wel even dat ene vlekje op achtergrond weg

Comment

Op het vlekje na heel erg mooi
        Marlies
        Groetjes Marlies

https://www.facebook.com/marliesprieckaerts?ref=hl

Comment

staat er mooi op
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

...
            [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Knappe plaat. ; Ter info: dit is de kleine Zilverreiger en die is wel iets zeldzamer dan de grote.

Groetjes

marc
              http://www.pbase.com/neos_marc

www.caridina.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Neos Bekijk bericht
                Knappe plaat. ; Ter info: dit is de kleine Zilverreiger en die is wel iets zeldzamer dan de grote.

Groetjes

marc
                Klopt, het is de kleine. De grote zilver reiger is ongeveer even groot als de blauwe reiger.

In natuur gebied de Braakman (Zeeuws Vlaanderen) hebben we beide versies.
                Deze kleine is een trouwe bezoeker. Er zijn er trouwens meer in dit gebied.

Het slechte nieuws is dat men veeeeel aan het verbouwen is in dit gebied.
                Mijn top model de ijsvogel is volgens mij wat van streek door al het gegraaf en laat het al 2 weken afweten.

Ook zal de fotohut waar ik nu mijn plaatjes schiet waarschijnlijk door een Atlas om zeep geholpen worden. Deze lente/ zomer zal er dus geen succes op deze plaats zijn.

Als de verbouwing klaar is zal ik zeker een nieuwe hut bouwen, want het is en blijft een geweldige plek voor natuur fotografie.

Verder ben ik ook bereid deze plaats met jullie te delen. Graag zou ik ook eens met andere natuurfotografen op dit board foto's maken.

Comment

zeer knappe belichting !! en die paar vuiltjes neem ik er gerust bij ;

wat de zeldzaamheid betreft , dacht ik dat de grote zilver altijd zeldzamer was ?

Comment

Mooie

Hier zijn deze het schuwst. De grote zilverreiger is redelijk te benaderen.

Maar de kleine is niet te doen.
                    Groetjes
                    ----JO

Comment

wow, schittende foto hoor Prachige kleuren.
                      Van alles...

Comment

knap belicht Michaël!
                        Ook hier is de kleine veel minder vaak aanwezig en schuwer dan z'n grote broer.
                        Groetjes Edwin
                        Mijn Foto's

Comment

Zo, deze had ik graag in mijn collectie! Hopen dat ik de kans deze zomer nog even krijg. Prachtige belichte foto trouwens!

Richard

www.richardburgmeijer.nl

Comment

Knap Michaël!, knap!
                            My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Dit is een mooie
                              Heel mooi tegenlicht - zeer sfeervol !!!

Ik heb ook het genoegen mogen smaken deze prachtige en sierlijke vogel vóór mijn schuiltentje te mogen aanschouwen. Ik herinner me nog levendig de spanning en de grenzeloze bewondering voor zoveel schoonheid. We moeten deze dieren koesteren en hen zoveel mogelijk kansen bieden om in onze streken te kunnen overleven. Dergelijke mooie foto's kunnen daartoe bijdragen...
                              Greetz, Kariboe
                              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Working...
                              X