Wat een schitterend fragment heb je vastgelegt!
Ik vind hem erg leuk al had ik zelf de kop eruit gecropped.Het lange onderdeel van de foto spreekt minder tot de verbeelding en alle aandacht wordt getrokken door de geeuw..desalnietemin: erg mooi
Ik vind hem erg leuk al had ik zelf de kop eruit gecropped.Het lange onderdeel van de foto spreekt minder tot de verbeelding en alle aandacht wordt getrokken door de geeuw..desalnietemin: erg mooi
Inderdaad,zo is de geeuw van het tijgerwelpje erg indrukwekkend!Weer wat bijgeleerd
Groetjes,Anita Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!
Zeer mooi moment, maar jammer genoeg bevat ook deze opname heel wat (kleur)ruis.
Heb ik idd ook opgemerkt.Elsan,ik heb je tips geprobeerd die je op de sluipende wolf hebt gegeven,maar ik kwam niet aan een merkbare verbetering!Zal me nog eens moeten verdiepen in de manieren om ruis te verwijderen of alleszins verminderen
Is er nog terug te vinden op welke Iso ik deze foto's maakte?
Alleszins bedankt
Groetjes,Anita Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!
Mooi beeld maar de scherpte lijkt me op een verkeerd onderwerp te liggen (pels ipv de snuit).
Groeten,
M.
http://markwijnants.zenfolio.com/
Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'
Comment