Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Niet voor puristen
Collapse
X
-
-
Re: Niet voor puristen
Hoe durf je om niet volkseigen beesten te fotograferen en hier te posten
Ik vind je foto's iets schilderachtigs hebben. Mooi
-
Oorspronkelijk geplaatst door BriJ@c Bekijk berichtdie beestjes zitten in Tervuren ook! Ik nam er een paar foto's van in bar slechte omstandigheden. Ik ben blij dat ik nu weet dat het nijlganzen zijn, anders was gans vogelend vlaanderen weer bezig met zoeken!
thx
Dan weet je al hoe laat het is.
Comment
-
-
zijn da nijlganzen???
neeje, best wel mooie beestjes maar ik volg jpjpjpjpjp
Oorspronkelijk geplaatst door jpjp Bekijk berichtMaar de kleuren zijn niet my cup of tea.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jpjp Bekijk berichtGeen gemakkelijke om te benaderen, laat staan er een goede foto van maken
Maar de kleuren zijn niet my cup of tea.
Laat licht op een weiland met hoog dor gras, da's de reden van de gelige kleur.
Ik kon natuurlijk de witbalans wat kouder gaan zetten, maar dat zou afbreuk zijn aan de kleuren zoals ze waren. Uiteraard is het ook allemaal een kwestie van persoonlijke smaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk berichtIk kon natuurlijk de witbalans wat kouder gaan zetten, maar dat zou afbreuk zijn aan de kleuren zoals ze waren. Uiteraard is het ook allemaal een kwestie van persoonlijke smaak.
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Mooie foto's. Knap werk op 600mm vanuit de auto
Kleuren kloppen echter niet echt volgens mij, ook al was er een laat middagzonnetje. In de stad zijn ze inmiddels aan mensen gewend,
de exemplaren die hier zitten eten uit de hand.Van alles...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk berichtKnappe shoots Maar ivm met ook andere post van je valt me hier toch ook op dat ze nogal geel zijn, ligt dat dan idd aan D50
Comment
Comment