Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hey, alle begin is moeilijk hoor, niet te veel van aantrekken.
Ik moet wel eerlijk zijn : het lijkt me of het origineel van de foto licht bewogen is en dat zet je niet meer recht in nabewerking.
deze is precies met een gsm genomen.
Sorry als ik grof ben, maar er niets goed aan deze foto.
Onscherp, geen goede kleuren, drukke achtergrond...
Sorry is nergens voor nodig hoor,ik plaats deze foto om wat bij te leren v.w.b de kleuren zou ik niet weten wat te veranderen,een dergelijke foto met een gsm genomen wil ik nog wel eens zien
Hey, alle begin is moeilijk hoor, niet te veel van aantrekken.
Ik moet wel eerlijk zijn : het lijkt me of het origineel van de foto licht bewogen is en dat zet je niet meer recht in nabewerking.
Dag Elsan
Deze foto is uit de hand van geruime afstand genomen met een telelens,ik zal de volgende keer een statief meenemen,en een nieuwe poging doen om de onscherpte proberen te vermijden.
v.w.b de kleuren zou ik niet weten wat te veranderen
wel, ze zijn nogal flets, misschien even wat instellingen op je toestel veranderen (welk toestel heb je trouwens?) of eventueel nadien in photoshop wat contrast toevoegen.
lijkt mij een heel goed idee.
2 weken geleden heb ik ook voor de eerste echt met statief gewerkt overdag (anders deed ik dat enkel voor nachtopnamen) en de resultaten zijn echt merkbaar beter hoor!
veel succes ermee
You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon www.koendd.be FZ50
wel, ze zijn nogal flets, misschien even wat instellingen op je toestel veranderen (welk toestel heb je trouwens?) of eventueel nadien in photoshop wat contrast toevoegen.
lijkt mij een heel goed idee.
2 weken geleden heb ik ook voor de eerste echt met statief gewerkt overdag (anders deed ik dat enkel voor nachtopnamen) en de resultaten zijn echt merkbaar beter hoor!
veel succes ermee
De camera is een Nikon D50,fotoshop heb ik nog niet in bezit,maar wordt aan gewerkt
Het eerste doel was om daar een lezing te volgen,maar ja .. het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan,dus toch op de valreep nog een paar plaatjes kunnen schieten.
Comment