Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zou hem er ook nog eens volledig op willen hebben, maar de school is terug begonnen en veel tijd heb ik niet meer. Ik kom maar thuis als het al donker is dus
Maar ik vindt ze wat krap in de kader zitten, die mooie staart mag er ook wel opstaan.
Ja kweet het, maar zelfs met mijn zoom kreeg ik hem er niet helemaal op
Als bewijs (ik toon ze gewoon eens graag )een paar fotootjes die ik tijdens de shoot met de fazant maakte:
Met de 12-24 op 12mm... Zoek de fazant FOTO 1
en de volgende die ik in de schuilhut maakte. Door de zoeker zie je de fazant als je goed kijkt FOTO 2
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71Bekijk bericht
chique
onlangs jouw foto van die eekhoorn in Grasduinen gezien
zus had die ontleend in bib
goe bezig
da lenske presteert precies goed
mag wel voor z'n prijs hé
welke body gebruik je ?
thanks
Jep, da lenske mag inderdaad goe presteren voor die prijs, maar dat doet het tot hiertoe naar behoren
Ik gebruik nu meestal de Canon 30D, maar de 300D gaat al eens mee als back-up (al is die nu officieel van mijn pa-die heeft er mij nog 300€ voor gegeven )
Comment