Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Air Canada ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Air Canada ...

Zoals beloofd, enkele vluchtopnames met de Sigma 50-500mm, alles op 500mm ... vanzelfsprekend uit de losse pols ...

Gewoon pretentieloze snapshots van indrukwekkend mooie momenten in de vrije natuur ....

Bij de derde was ik wel vergeten wat uit te zoomen en zat ik nog op 500mm!...

Re: Air Canada ...

Haha, de titel vind ik wel geslaagd! Prachtige foto's van de Canada Geese in vlucht. Alle 3 vind ik ze zeer mooi. Nummer 3 is thans mijn favoriet vooral omdat deze zo scherp is en kwaliteit uitstraalt! Dat van je zoom geeft niet.

Groetjes,
    Ann

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
      Haha, de titel vind ik wel geslaagd! Prachtige foto's van de Canada Geese in vlucht. Alle 3 vind ik ze zeer mooi. Nummer 3 is thans mijn favoriet vooral omdat deze zo scherp is en kwaliteit uitstraalt! Dat van je zoom geeft niet.

Groetjes,
      Ann
      Thx Ann, ik begrijp dat de titel jou in het bijzonder wel aanspreekt!...

Vriendelijke groeten from this side of the Atlantic!

Comment

laatste de beste, maar de tweede de mooiste.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Heel mooi vastgelegd, wat niet evident is met deze lens op 500mm.Proficiat

Comment

Ik volg Bouk : laatste is technisch de beste maar de tweede is gewoon veel leuker.
            fotosite

Comment

Thx aan allen voor de leuke reacties!
              Zoals het onderschrift aangeeft, was het hier zeker niet de bedoeling om technisch perfecte beelden neer te zetten, maar gewoon om u te laten meegenieten van die machtige momenten die je soms beleeft in de natuur.
              Inkomende Canadezen zijn idd. indrukwekkend wanneer ze zo recht op je afgevlogen komen met die suizende vleugels en hun karakteristieke roep...
              Het is evenwel geen sinecure om te focussen op vogels die zich loodrecht op het focusvlak bewegen... Imho. moeten dergelijke beelden dan ook niet altijd superscherp zijn van voor tot achter omdat anders de suggestie van beweging kan verloren gaan.

Daarom was de derde een stuk makkelijker (en dus technisch ietsje "beter" - scherper?) omdat ze grotendeels in het focusvlak bleven vliegen...

Comment

Working...
              X