Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leguanenliefde

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Leguanenliefde

Foto genomen vorige zomer in Antwerpen. 'k Vraag me af of één van hen degene is die nu die onfortuinlijke penisamputatie moet ondergaan. Gelukkig dan maar dat ze er 2 hebben! (En dit noemen ze dan koudbloedige dieren... )

iso 1000, f11, 1/125

Re: Leguanenliefde

Ja ze plots populair de leguanen Wel voor een wat bizarre reden
    Het is te hopen dat hij aan de juiste zijde ligt hé

Mooie scherpe foto

Comment

't Waren mijn allereerste foto's (dit is de 96e om precies te zijn) met mijn D200 en ik had daarbinnen expres iso 1000 met ruisonderdrukking aan gebruikt. Uiteindelijk had dat niet gehoeven en was de dof vast mooier geworden als ik lager in iso was gaan zitten en dus ook een grotere diafragmaopening had gebruikt.

Die foto die je linkt wilde ik ook al bekijken vanochtend, ('t Is vandaar ook dat ik aan mijn leguanenfoto dacht) maar volgens mij ligt ImageShack eruit want ik krijg 'm niet in beeld. Zo nog 'ns proberen, want ik ben nu wel nieuwsgierig.

Comment

hij is gewoon haar rug aan 't insmeren ...
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
          'k Vraag me af of één van hen degene is die nu die onfortuinlijke penisamputatie moet ondergaan.
          Voor zover ik kan zien is deze foto in de Zoo van Antwerpen genomen. Die onfortuinlijke leguaan met een blijvende erectie was er een uit Aquatopia.

Ik geloof dat ik vorige week in de Zoo het resultaat van dit liefdesspel heb zien lopen. Der liep daar een klein leguaantje rond.

Comment

Working...
          X