Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Twee mooie foto's. Het sobere frame zorgt ervoor dat de aandacht naar de inhoud gaat .In al teveel gevallen probeert men met het fotoframe de foto wat aantrekkelijker te maken.......hier dus niet het geval.
Knap geschoten
Maar om eerlijk te zijn - ik mis een beetje de sprankelende kleuren en frisse toonzetting die we van je gewoon zijn... Het zijn natuurlijk sombere dagen...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Knap geschoten
Maar om eerlijk te zijn - ik mis een beetje de sprankelende kleuren en frisse toonzetting die we van je gewoon zijn... Het zijn natuurlijk sombere dagen...
Greetz, Kariboe
Idem hier, maar het zal dus wel aan de afwezigheid van de zon liggen
Tch twee knappe platen, veel detail
Comment