Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze foto heb ik geschoten in het Nakuru National Park in Kenia. D'r zitten een paar honderd duizend flamingo's dus op zich is een foto als deze eenvoudig te schieten. Ik vind het een erg leuke foto geworden maar... ik heb het gevoel dat ik iets mis, maar wat?
Als sfeerbeeld van het geheel zit je in mijn ogen te kortbij. Je had iets verder moeten zitten,of uitzomen, zodat je meer omgeving buiten de flamingo's had.
Als portretje had je eigenlijk één exemplaar moeten kiezen,wat appart staand in voorgrond of achtergrond.
Nu hang je eigenlijk een beetje tussen de twee.
Er staan te veel dieren scherp op zodat je eigenlijk geen rustpunt vindt.
Maar toch verdienstelijke foto die wat meer kleur(pink) kon verdragen.
Dank je voor de tips! Probleem is dat de meeste flamingo's over het algemeen dicht bij elkaar blijven en dat ze niet echt afdwalen van de groep. En ook al kom ik vaak in dat park je kan er niet lekker rondwandelen en zo
Betreft de kleur. Hij moet misschien wat harder i.d.d. Dit is echt zoals het er uit ziet, maar de beleving ontbreekt iets.
Comment